Persbericht.

Opening expositie: werk van de cursisten steen en brons en mozaïek.

Doornenburg, zondag 14 mei, is om 11 uur de opening van de nieuwe expositie in de prachtige uit de winterslaap ontluikende beelden/theetuin van Zepplinn aan de Pannerdenseweg 28. In de 2300 m2 tuin staan beelden tentoongesteld van zo’n 65 cursisten.
De beelden zijn in het afgelopen seizoen gemaakt onder begeleiding van Marjo Wiltingh.
Het is vrij werk, waardoor de tentoonstelling zeer afwisselend is. Door veelsoortig materiaal gebruik , steen, brons maar ook mozaïek, of combinaties van deze technieken is het ook een interessante expositie. Wiltingh stimuleert de cursisten in de eigen werkwijze en vooral in het zelf vormen vinden, zelf te kiezen in welke vormen ze willen werken en waarom; hier en daar prikkelen om ze dieper in het proces te krijgen en beter te leren kijken naar de lijnen van hun beeld in wording waardoor vormen sterker kunnen worden. Uitdagen om buiten de kaders te gaan. Wiltingh vindt het geweldig leuk om les te geven aan deze ontzettend gemotiveerde mensen.

Tijdens de opening wordt nog een kunstvorm toegepast! De moderne dansgroep Shift,o.l.v Enny Maijer treedt op met ‘Valse de la Bourgoisie’ op muziek van Willem Breuker.
Eerste optreden hiervan vindt plaats om 11.30 uur en het tweede om 13.00 uur.

Er wordt koffie en thee geschonken, de entree is gratis.
Tuin is elke zondag open van 11.00 tot 17.00 uur. Deze expositie duurt tot en met 18 juni.
Daarna komt er een zussenexpositie. Wiltingh exposeert dan haar eigen werk samen met haar twee oudere zussen. Het hele jaar door zijn er diverse workshops te volgen, individueel maar ook als bedrijfsuitje. Kijk voor meer informatie op www.zepplinn.nl tel:0481-434988